Ohooo aşko daha dur ilerleyen haftalarda çocuk her an cıkacak gibi oluyor.Normal yani benimde o haftalarda başladı baskım,sımdı 38 im yürürken artık heralde düşüyo falan zannediyorum o kadar baskı yapıyor aşşağı.Doktoruma sorduğumda normal dedi böyle olması