Kızlar 4 gündür gribim Gecer dedim giderek kötü oldum Artık nefes alamıyorum Herseyi denedim hic gecmiyo daha kötü oluyorum aksine Doktora gitsem bişi takarlamı Yoksa bosuna gitmim mi🥺 21 haftalığım 2 yasında kızım var kimsem yok yardımda edecek İyileşmem lazım🥺