Kızlar merhaba aşılama olmustumda sonucu carsamba alacagım ama tutmadı gibi adet belirtilerim başladı oldum olcam gibi hissediyorum. Gercekten cok üzgünüm. Olmuyor kabullendim artık. Aşılamadan hemen sonra tüp bebek baslanır mı üst üste 2 ay tedavi sıkıntı olur mu? Sizin nasıl olmuştu yardımcı olur musunuz