Kızlar merhaba antibiyotikde kullandım fitilde kullandım bir türlü geçmedi bu idrar yolu enfeksiyonu. Bu seferde sarıdan açık yeşile dönük peynir kesiği şeklinde akıntım olmaya başladı böyle durum yaşayan var mı nasıl atlatıcam ben bunu. İlaç kullanıyorum geçiyor sonra tekrarlıyor. Doğal yollarla kurtulan yokmu aranızda