Tansiyon bi kere yükselince düşüyor mu bilmiyorum ama benim henüz yükselmedi evde takipliyim eğer bi sıkıntı görürse doktorum direk (tıp fakültesinde) yatış veriyor ilk bebeğimde de öyle yapmıştı bunda da henüz protein kaçağı dışında bir problemim olmadığından yatış vermedi çok şükür