Candy77 Allah rahmet eylesin canım benim bi yerde ismiyle yaşaması iyi olur ama bi yandan da vefat eden birinin ismini bebeğe koymaktan hep çekinmişimdir ben şahsen ömrü benzer derler o anlamda da anlayabilirim duyarlılığını🤔Ama eşinizin içinde kalmasın derim sende bi anne olacaksın o da vefat etmiş annesinin adıyla yaşasın istiyor kızı demekki isminin yanına gayet güzel kendi istediğin bir isimle tamamlayabilirsin canım🙏tabiki sizin aranızda size kalmış bişey ama bide bu yönden bak derim🙏