Efsun7 Kızlar aranızda Kpss girecek yada önceden hamileyken KPSS giren var mı? Doğumum tam o tarihlere denk geliyor. Başvursam mı, seneyi mı beklesem bilemedim 😕
GuzelMelegimm Efsun7 çalıştıysan hazırsan gir. Ben hiiç hazır değilim girsem de bişey olmaz o yüzden girmicem
Mervee96 Efsun7 Bende çok kararsızım tam 36 haftalık falan oluyorum aslında girmeyi istiyorum kitaplar aldım ama çalışamıyorum halsizlik hamilelik vs napcam kararsızım sen çalıştın mi ☺️
BirAskMasali1323 Efsun7 sizin lise kpss si mi(ortaöğretim yani) yoksa üniversite (lisans ,önlisans ) kpss sine mi giriceksiniz Ben ortaöğretim kpss sine girmek istiyorum kendimi denemek amaçlı ama bende kararsızım
Efsun7 Mervee96 ilk bulantılarımın olduğu zaman düzgün bakamamıştım üç ay kadar. Sonrasında devam etmeye çalıştım ama bu kadar ara vermek beni çok geriye itti. Çok kararsızım😑
Efsun7 BirAskMasali1323 benim öğretmenlik ÖABT de var. Düzenli devamlı çalişma istiyo ki atanacak sıralama yapayım. Ama ilk üç ay bulantılarımın olduğı zaman hiç bakamadım zor geçti. Şimdide eski verimlilikte çalişamıyorum. Kararsızım o yüzden. Bir yandan vicdan da yapıyorum bırakmak istemiyorum da. 🥺
Mervee96 Efsun7 ben az açtım sonra olmadı çalışamadim yani bı yanım çalışmak istiyor gireyim diyorum bilmiyorum yaa napicam
Gebektos67 Efsun7 benm d aynı şekilde tam doğuma denk geliyor. O kadar para verip girememek var y da stresten sınav esnasında doğurmak var diye çok korkuyorum açıkçası.
BirAskMasali1323 Efsun7 hm rabbim yardımcınız olsun..benimde son dönemlere geliyo diye kararsızım çok stres yaparım veya sık sık lavabo ihtiyacı bilmiyorum nasıl olacak
Efsun7 Gebektos67 artık stresten doğurursak akşam haberlerde izleriz kendimizi 😂😅 potansiyel var çünkü
Efsun7 BirAskMasali1323 aynı şekilde wc ve mide bulantısı benim de kafamı kurcalıyor. Bazen kendim evde otururken bile bir film içinde beş kere wc gittiğim oluyor ya da durduk yere aniden kusasım geliyor. Hamilelik tv’de filmlerde gösterildiği gibi tutarlı devam etmiyor ki 😑
Dlst Efsun7 çalıştıysan başvur kendini denemişde olursun bende iki aydır çalışıyorum bölümden atanamasam bile düz memurluklara başvurucam herşey kpss yle alınıyor
Efsun7 Dlst bir yandan denemek istiyorum diğer yandan hiç giremeyeceksen başvurma ne anlamı var diyor 😕
Efsun7 Mervee96 daha önce de denediyseniz çalışmayınca ya da sınava giremeyince suçluluk duygusu da kaplıyor insanı. Zaten kararısz olma sebebimiz de bu biraz
rabiaa13 Yine de elimden geleni yapmaya çalıştım diyerek girmek bana mantıklı geliyor💁🏻♀️ ama en doğru kararı iç sesiniz verir🌸
Gebektos67 Efsun7 kesinlikle öyle . Bi gelinlikle sınava girenler bir de doğuranlar haber oluyorok şükür ilk aşamayı atlattık. Benm düğün kpssye denk geliyordu erteledik şükür ki 😁
BirAskMasali1323 Efsun7 Aynen kesinlikle ne olacağı belli olmuyoki bide o anki stres daha çok wc ye çıkmamıza sebep olur hem piskolojikmen hemde o anki stres yüzünden bilmiyorum belki umduğumuz gibi olmaz hem hamilelik belgesini götürünce öğretmen sık sık lavaboyada gitsek izni olur
Mervee96 Efsun7 bı oğlum var şimdi 20 haftalık hamileyim hamileliğin başında zorlandım çalışamadim şimdi oğlumun okulu bı yoğunluk derken çalışamıyorum ama bilmiyorum girsek mi girmesek mi 😕