Minen Kızlar 38 haftalık hamileyim gece 4 den beri adet sancısı gibi sancım var . Sabah altımamı kaçırdım sumu geldi anlayamadım mukoza yapılı birşeylerde vardı . Sizce doğum mu başlıyor
MorKelebek54 Minen buyuk ihtkmalle dogum baslamks canim doktoruna bildir mutlaka ya da bi hastaneye git
1_Pandackk Minen suyunuz gelmiş olabilir yani doğum başlıyor olabilir hastaneye gitmeniz gerek sağlıkla kucağına alırsınız inşallah 💜
Rumeysaguneyyy Minen hayırlı olsun nasıl geçti süreç anlatabilirmisiniz bende 37 haftalık hamileyim ara ara adet sancim oluyo😊
Birisi00 Minen Ayy postunu gordum. Cevap vereyim dedim ama doğurmuşsun. Allah analı babalı buyutsun. Darisi basimiza. Nasil gecti