Kızlar merhaba bebeğimi kucağıma aldım çok şükür. Allah bekleyen herkese nasip etsin. Sorunum şu ki bebeğim mememi emmiyor. Emme becerisi var hatta doğduktan sonra 1,5 gün kendisi emiyordu. Sonra süt artınca meme mi büyük geldi ne oldu anlamıyorum son 1,5 günde sütümü sağarak anca içirebiliyorum. Ne yapabilirim moralim çok bozuluyor