Kızlar 14+4 deyiz. 2-3 gündür özellikle sabahları çok yoğun beyaz akıntı oluyo. Hani aktığını çok rahat hissediyorsun hatta başta korktum adet olur gibi birden yoğun geldi. Ama rengi beyaz. Sıkıntılı bir durum mu doktora gideyim mi? Yoksa zararsız mı?