[silindi] sağolun dört haftalik gittigimde kese gayet duzgundu ama iki üç hafta sonra gel bakalım dediler devlet hastanesine gidiyodum randevu bulamadım 9 haftalıkken gitmek zorunda kaldım ve gittiğimde vajinal baktılar karnımdan da baktılar kalp atışı yolk saci vs hicbisey göremediler ve kese bozulmuştu kürtaj olmam gerektigini söylediler iki hafta önce kürtaj oldum belirtileri ise hiç anlamadım normal hamilelik gibi hatta karnım bile şişti meğer ödem yapiyomus boş gebelik hiç mide bulantım olmamıştı herkes sasiriyodu bide kanamam vardı lekelenme progesteron vermişlerdi acilden gidince onu kullaniyodum