Suhedaklync61 çok geçmiş olsun sezeryan sonrası kabızlık bir çok annenin korkulu rüyası bende 4 gün oldu doğum yapalı sezeryan sonrası tuvalete çıkamadım hastanede lavma yaptılar doktorum duphalac şurup yazdı sabahlari aç karna 4 veya 5 adet kayısı 1 bardak su ile yiyilecek kaysilardan sonra evin içinde bi 10 dakika olsa da yürüyüş yap dedi ve sıvı ağırlıklı besleniyorum corba komposto şükürler olsun bu gün bir tık daha iyyim rabbim sizede şifa versin inşallah