Sinemm60 ben Allah tarafından gebeliğin ilk ayında her şeyden tiksindiğim gibi sigaradan tiksindim her şeye tekrar alıştım sigara kokusu hala kusturuyor… çok şükür diyelim. Ama başıma ağrısı çok vurdu başlarda tiksindiğim halde vücut çok aradı hak veriyorum kolay değil. Üzmek kırmak istemem yanlış anlaşılmak hiç istemiyorum ama benim bir ablam iki bebeğinin de gebelik emzirme de hiç kesmedi keyfi olarak oğlu 5,5 yaşında ama yani 5,5 yıldır kök söktürdü çok agresif gergin bi çocuk kızı da 1,5 yaşında o da aynı sinir krizi dolu çocuklar doktorlar gelişimde ya da psikolojik olarak sorun olmadığını her şeyin yolunda olduğunu söyledi ve sigara kaynaklı dedi, çünkü çok fazla tüketti o kadar nikotin çocuklar bağımlı aslında pasif olarak :( umarım bırakırsınız bırakamazsanız da yapacak bir şey yok Allah yardımcınız olsun 🦋🩵 ben doğumdan sonra tekrar başlamaktan korkuyorum şu an 35+3 ama herkes o zaman içersin sen diyor hiç de içesim yok büyük konuşmayayım diye susuyorum