Egaa44 bende dün çok üzüldüm baya ağladım karnımın acısına uyuyamadım gece ona rahatlatıcı müzik açtım dinlettim yine olmadı etkilenip kasılıyorlar bence bende stresten erken doğum mu olucak korkusu yaşadım kasıklarım çok ağrıyor ne yapıyorsak kendimize yapıyoruz