DuduNur Mrb iyi geceler ben 25+1im 6. Ayim bitmek üzere bundan önce bebeğim aşağıdaydı şimdi tekrar yerindeymiş yürüyüş filan vermedi ayakta fazla durma dedi ve ben şu hurma yeme işini merak ediyorum kaçıncı haftada başladınız Şimdiden tesekkurler
RabiaRabia DuduNur benim de 25 haftada bebeğim aşağı indi doktor yürüyüş yasak hatta ayakta fazla kalıp kendini yorma dedi. Sudan 31+2 yiz. Erken Doğum olmasın diye hiçbir iş yapmıyorum.
DuduNur RabiaRabia evet doktor bana da dedi yerine geçmiş ama sen yinede dikkat et fazla ayakta durma tekrar inebilir dedi
RabiaRabia DuduNur benimde yukarı çıktı ancak dinlendiğim ve hiç bir iş yapmadığım için böyle vaktinde gelmesini istiyorsak bir süre daha böyle olacak ☺️