Bebeğim 40 haftalık olduğu gün kontrolüm vardı, Nst de 20 dakikada 6 düzenli sancı çıkınca doktorluğu beni acile yolladı, doğum başlıyor olabilir gözün aydın diyerek. Acile gittiğimde 3 cm açıklık ile yatış önerildi ama ben kabul etmedim eve gidip duş alıp yürüyüş yaparak gelmek istiyordum, 12.30 da hastaneden çıktım sancılarım hala düzenliydi ve şiddeti git gide artıyordu,açılma olduğunu öğrendiğim gibi kayınvalidemi arayıp Meryem Ana oyunu suya koyup dua okumasını rica ettim.eve geldim bi duş aldım eşyalarımı kontrol ettim herşey tamam artık evden çıkıyorum dedim, eşimle birazda sokakta yürümeye karar verdik.yolda bol hurma yedim ve sancıları derin nefes alarak karşıladım, eşimin yanımda olması aşırııııı iyi geldi psikolojik olarak. Neyse hanımlar sancılar 5 dakikadan gelmeye başladığında hastaneye gitme vakti geldi diye düşündüm ve 18.00 da yatışım yapıldı. Muayene sonrası açılmam sadece 1 cm artmışyı ve ben aşırııııı şaşırmıştım bu kadar az artış beklemiyordım, ama tabiki sonrasında hızlı ilerleyen açılma olunca çok mutluydum. İlk doğumda nst kablolarını çıkarıp atan ben ikinci doğumumda daha makul davranmaya başlamıştım, bunda en son izlediğim reels ın etkisi büyük tabii. Doğum sancılarını minik bir bebeğin doğması için gerekli olan vücudun normal bir süreci karşılarsanız ağrıyı dahs az hissedebilirsiniz diyordu, ben bundan çok etkilendim ve Meryem Ana otuna da aşırı inanmıştım ve şuan düşünüyorum da herşey insan kafasında bitiyor inanç herşeydir, konuyu dağıtmadan doğumhaneye alındıktan sonra bir müddet kendi sancılarım ile açılma oldu en son kontrolde 6 cm olduğunu görünce suni ile desteklemeye karar verdiler . Her sancı geldiğinde derin nefes alıp verdim ve bebeğim için gerekli normal olan bu diye düşündüm 10 saniye dayanmam yeterliydi , vee benim mucizem stajyer ebe hanım şuan bile sana dua ediyorum iyiki varsın, beni ayağa kaldırıp sancıları öyle karşılsmsm söylendi ve meleğim benim elimden tutarak sırtımı sıvazlayarak sancılarımın şiddetini azaltıyordu kurbaneyy, son sancı da geldiğinde büyük tuvaletim gelir gibiydi ve son muayene edildi vee doğum başlıyorrrr, dakikalar içinde bebeğim kucağımdaydı hanımlar,toplamda 2 saat sürmüştü ve süslü çiçeğim kollarımdaydı, inşallah hepinizin doğumu çok çok daha kolay geçer 🌸 ve son olarak inanmak çok önemli 🧡