Ölüyorum yok böyle bir ağrı gecenin 2 si ilaç içemiyorum. Parol fayda etmiyor doğum sancısı gibi bir atak geliyor sanki dünyam basima yikiliyor gibi sonra atak geçiyor normal ağrı devam. Sirkeli tuzlu su denedim. Tuzlu su denedim. Karanfil denedim. Dis fırçaladım 4 tane parol içtim etki etmedi. Kafamı yastığa koyar koymaz ağrı artıyo. Başına gelen varmı varsa ne yaptınız. Başka ne gibi yöntem denediniz.