cimenn_08 20+5 haftalık hamileyim 2-3 gündür karnımın alt tarafı taş gibi bebek orda duruyor hareketleri iyi vuruyor ama 2-3 gündür karnımın alt tarafında duruyor karın ağrısı kasıklarımda hafif ağrı oluyor sancı şeklinde normal mi acaba
Derinmom cimenn_08 ben 23 haftalıgım arada benim de alttan vuruyor. sürekli yer değiştirdikleri için bence neresi dengelirse oraya vuruyorlar bazen çok üstte bazen çok altta
Momofelisa cimenn_08 bu haftalar için çok normal canım. Hatta ben tam manası ile 30 dan sonra yukarlarda hissetmeye başladım. Şuan bile ara ara yine alta da vuruyor
Bennur cimenn_08 masaj yapmamı tavsiye ederim bendede öyleydi kızım 29 haftadayiz bazen kendini sıkıyor sert oluyor karnım masaj yapıyorum ve kendine geliyor 😁
eceyc314 cimenn_08 35+5 haftalığız. En başında beri hep aşağıda hissediyorum. Kızım kasıklarımı çok sevdi yukarı çıkmadı😅 oğlumda da tam tersiydi kaburgalarım eziliyordu.
cimenn_08 Derinmom Sanki her an çıkıcakmış gibi hissediyorum yaa🤦🏻♀️😄 Benim genelde hep karnımın alt tarafında duruyor toplanıyor ama şu 2-3 gündür taş gibi resmen
Derinmom cimenn_08 bazen benim de taş gibi oluyor özellikle sabahları oluyor. İdrar kesesine mi baskı yapıyor bilmiyorum. daha erken haftalarda bi olmustu o zaman doktor hafif kum döküyorsun ondan olabilir demisti. ama bu zamanlarda da adada alttan pıt pıt vuruyor 😂 canı ne isterse artık
Gizem9688 Cok normal. Sordum doktora ayaklari asagida cunku dedi. Öyle bir sey olabilir. 2 3 gun asagi vuruyor. 2 3 gun yukari vuruyor. Öne eğilince asagi vuruyor. Arkaya yaslaninca yukar. Degisir bu haftalarda. Yarin 24 hafta oluyoruz biz de