niloya94 Kızlar bebeğim 42 günlük.40 gün kanamam oldu ilk günler yoğun sonra git gide azalır şekilde.Tam bitti derken kırmızı regl olmuşum gibi yoğun kan geliyor.Regl olmaya mı başladım normal mi
Sainmizgin Normal canım kişiden kişiye değişiyor bu ben de öyle olmuştum daha sonra dört ay sonra oldum ama için rahatlasın diye bi doktoruna danış istersen