Kızlar 38 haftalık hamileyim çok kötüyüm iki gündür dış basurum çıktı üç tane hemde ağrıdan duramıyorum oturamıyorum yürüyemiyorm ağlamaktan helak oldum artık bide korkuyorum bu ağrıyla sancılarım başlarsa nasıl ıkınıp dogurucam diye, devlette doğum yapıcam normal doğum ama doktorla görüşsem bu sebepten sezeryana almaz mı beni biran önce olsun istiyorum dayanamıyorum artık 😞