Selam kızlar 30+5 günlük hamileyim gebelik başından beri ecoprin ve oksapar kullanıyorum son kontrolde doktor 34 haftaya girdiğimde birakmam gerektiğini söyledi daha önce bı bebek kaybim var kalp durmasından dolayı korkum şu ki ecoprini biraktigimda bebeğime bişey olur mu kullanıp bırakanlar ne yaptı oksapar a doğuma kadar devam dedi onu kullanmaya devam edeceğim yine de korku var içimde bunları doktora soracaktım ama odasına girmemle soruları unutmam bir oluyo🤦🏻♀️