Malajin17 Kızlar ne durumdasınız. Hamileliğin ne başı ne sonu tam ortası oluyor bizim için. Bakalım nasıl gidiyor
Zeynep299 Malajin17 vallaha bir şey anlamıyorum daha.İlk hamileliğimde daha fazla heyecanlıydım ve daha çok belirtilerim vardı şimdi karın büyümesinden başka daha yok
Esratufan Malajin17 bnde 18 haftalığım ilk gebeliğim ama hareket agrı vs yok kendmi hamile gibi hissetmyrm korkuyrm bazen ne durumda aceba diye
Malajin17 bendeanneoluyorum bendeanneoluyorum kizlar hareket ediyor mu sizinkiler benimki çok tembel bence hiç bişey anlamıyorum
Malajin17 Zeynep299 canım ya ben de farklı bir gebelik yaşıyorum ilke oranla ama hareket ediyor mu senin. Benimki tembel mi ne kızım şimdiye takla atıyordu 😀😀
Nergis281018 Malajin17 valla asıl benimki tembel günde bı kez iki defa kalp atışı gibi oluyor o da Çarşamba gününden beri
Zeynep299 Malajin17 erkek bebek mi ? Bende ilk kızdı o karnımda dediğin gibi partiliyordu bu 2defa kalp atışı gibi hissettim o kadar ondan bile şüphe ediyorum
Malajin17 basakc36 çok geride değilsin canım ♥️ bende 17+4 ama halen hiç bir hareket yok tembel mi acaba diyoruz
Malajin17 Zeynep299 canım bizim cinsiyet ortaya karışık.😀iki defa yüksek oranda kız dedi geçen de erkek. Bakalım inşallah doğumda belli eder. Evet kızım 12 yada 13 haftalıkken varlığını hissettirdi ama bu halen bana mısın demiyor
Malajin17 Esratufan ahhh canım al benden de o kadar benim 2. Gebelik ve durmadan şüphe duyuyorum acaba yaşıyor mu diye
Fatmadiebiri 18 haftalığım bende ikinci hamieliğim tekmelerini dışardan dikkatli bakınca görebiliyor eşim son 1 haftadır böyle çok heyecanlıym
Busra3590 Bizde 17+2 olduk ara ara hareketlerini hissediyorum benim 4.gebeliğim ama ilk gebelik olanlar üzülmesin biraz daha geç olabiliyor.
Malajin17 Busra3590 hayırlı olsun canım. Benim 2. Gebelik ama ilk gebelikte daha erken ve net hissettim bebekle de alakası var sanki
Busra3590 Malajin17 oda olabilir tabi bazen bağırsak hareketleriyle karışabiliyor elinde sonunda o tekmeleri hissediyoruz🫣Tabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin
Sssebnem1 18+4 haftayiz. Mide ekşimesi( kizim olucak çok az ara bir kalp atişi gibi bişeyler oluyor😄İlk gebeliğim