dika İyi geceler kizlar kafam karıştı lütfen yardımcı olur musunuz ben en son 23 Nisan regl oldum ve şuan bilmiyorum gebelik var yok ama bu 3 gün oldu gaz yoğunluğu var ve idrar çok geliyor bazen sanki tutmicak gibi oluyorum hesaplama da yapamadım hangi var yok bilemiyorum sizce fikriniz nedir sizde de öyle oldu mu hiç
Julide92 dika varsa da daha çıkmaz çok erken. O yüzden beklemen lazım gününü en azından. Benim adetime 9 gün kala kan tahlilinde bile gebelik görmedik adet günümde hamile olduğum çıktı
Yeterkocoglu dika belirtiler hemen başlamıyor adet günü geçtikten sonra başlıyor. Sadece adetten 1 hafta önce karnıma kasiklarima bıçak saplanır gibi ağrılar giriyordu
Nergis281018 Ben gebeliğimi gece çok tuvalete cikiyorum diye anladım o da eşim dedi gece ne kadar çok tuvalete kalktın dedi
dika Nergis281018 bende de çok var lavaboya çok gidiyorum ama işte bilemedim teşekkür ederim cevalbiniz için
elmaelmaelma dika varsa kanda çıkar, benim ilişkiden 12 gün sonra kanda çıkmıştı. Sizin 19 gün olmuş, gebelik varsa çıkar. Çok merak ediyorsanız kan verip baktırabilirsiniz.