2 Mayıs’ta 10.30 randevum vardı onaylattm gebelik testi vereceğim için doktor gelmeden sekreteri testlerin girişini yaptı öğleden sonra hem muayene oldum hem sonuç gösterdim hemde ilaç yazıldı şimdi randevu almaya çalışıyorum 2 Mayıs’ta randevuya gtmediginiz için 15 gün verilmeyecektir diyor resmen saçmalık ya çok canım sıkıldı 182 yi arasam düzeltmezler mi acaba?