Pelus 41.haftaya giriyorum yarın,1cm açıklığım varmış,suni ile başlıcaz bakalım.. suniden de tırsıyorum ama neyse başa gelen çekilir napalım..hepimize hayırlı doğumlar olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bebekim123 Pelus Allah kolaylık versin bi’nefeste doğur canım bize de dua et yarın ya senin duan kabul olur gönlünden geçeni nasip et ona de Allah’ım nolur 😔
Pelus Hamileliğin son günü kısmetse dua edicem hepinize☺️☺️sırası gelen kolayca kavuştursun diye☺️☺️ İnşallah suni çok zorlamaz,doktoruma güveniyorum,yoksa ben en başından beri sezaryenden yanaydım,ikna ett beni