limonvari 2.gebeligim. gebelik şekerim de var. 37 hafta oluyoruz pazartesi günü tam Allahin izniyle. Pazartesi gün almaya gelebilirsin dendi. Tahmini ne zamana gün veriyor devlet hastanesi?
limonvari Daisyy000 peki kendimiz secemiyor muyuz günü? Yani bize demiyorlar mi şu gün var bugün var hangisini tercih edersin diye?
ozgezynp limonvari devlette genelde doktorların haftada bir gün ameliyat günü oluyor ona göre veriyorlar
Daisyy000 limonvari Benim doktorum tatlı anlayışlı bir insandı,hocam nolur ‘ikizler burcu olmasın dedim.Oda kendi boşluğuna göre ayarladı 😂