Sedasahin5 Kızlar merhaba bu akşam acile gittim ve yeni geldim ne sancı ne açılma nede suyum geldi 40+5 haftalık oldum tık yok eve geldiğimde lavaboya girdiğimde pembe leke geldi peçeteye silince alttan muayne yapıldı ondan olabilir mi Nişan olabilir mi
Aysemm44 Sedasahin5 Evet bendede pembe leke oldu hemen öyle doğuma aldılar yoksa dhaa bekleyeceklerdi
ikitosbikannesi_ Sedasahin5 kız kardeşimizde öyle oldu canım hastaneye gitttşk bişi yok eve git dediler eve geldik lavaboya girdi pembe renkli bişi geldi ağar topar geri gittik hastaneye açılma 1 cm mi 2 cm bişi dediler hatırlamıyorum şuan yürüyüş yap dediler hastane bahçesinde 3-4 saat yürüdü sonra içeri girdi açılma 4 cm çıkmıştı sonra suni sancı verdiler suni sancıdan 6 saat sonra doğumu oldu. Seninki de belki biraz açılmıştır kardeşim hatta şey dedi bilseydim ertesi gün yürüyüş yapıp öyle giderdim hastaneye dedi. Tabi her bünye farklı sana bişi diyemem başımızdan gelen geçen olay bu şekilde idi bizim
Sedasahin5 Aysemm44 ben yeni geldim doktordan beklemem gerekiyor mu acaba ne yapmayalım ilk gebeliğim çok tedirginim lütfen yardımcı olun
Akyuz_90 Sedasahin5 hayırlı geceler öncelikle sakin ol canım ne kadar akıntın olursa kanaman olursa sancın olursa o kadar iyi olur çünkü hemen hastaneye gidersen bebek hemen gelmiyor hemen doğum başlamıyor bunlar ilk belirtileri sadece biraz daha yoğunlaşırsa öyle hastaneye git
Aysemm44 Sedasahin5 Yani bende sümüksü kan geldi hemen doktora söyledim zaten hastanede kalıyordum onlar ya suyun gelmesini yda kanama olmasını beklediler kanama oldu açılmaya baktılar 2 cm açılma vardı kanamadan sonra hemen hazırlandım doğuma indik kendi sancımı çektim açılma olmadı suni sancı verdi öyle açılma oldu doktorunu ara istersen nişanın gelmiş çünkü benimde öyleydi doktor dedi beklemeden hazırlan doğuma iniyoruz
Sedasahin5 Akyuz_90 dimi uzun çubuk gibi bir şey soktu vajinama ve ufak cam şişenin içinde su gibi birşey vardı onun içine koydu çubuğu bilgisi olan var mıdır çubuk ne içindir ???
Akyuz_90 Sedasahin5 ben daha hiç vajinadan muhane olmdım cnm bnce doğümün gelip gelmedgiyine bakm8şlardır
Aysemm44 Sedasahin5 Sancın yoksa bekle biraz ama nişan gelmiş sancı başlar 1-2 güne sancı başlamazsa yine hastaneye git çünkü 41 haftayı doldurmak üzeresin