Savti_hazin valla ilk haftalara göre iyi ama hala bulantı devam ediyor arada kusma oluyor ve bende tükürük var ya lama gibi tüküyorum sürekli 😅 bide erik,kayısı,Malta eriği, nektari, domates, salatalık ve baharatlı şeyler yiyemiyorum midemi kötü ediyor ve kusmadan bırakmıyor maalesef 🙄