Esmaa53 serhatseda ya şuan eşimin işi dolayısıyla şehir dışındayım inan hastaneler hakkında bilgim yok belki burdan tavsiyeler alırız. Normaldede istanbulda yaşıyordum bilgim yok onun yüzünden
serhatseda Marla hmm iyimis banada şar hakknda iyi seyler demediler ondan devlete devam etmek zorunda kaldim.
Sevecen serhatseda 2013 de şarda doğum yaptım Tek fark ağrın olunca ağrı kesici yapyorlar daha hiç bir farkı yok yalandan dünya para vermeyin devlet daha kapsamlı 3. Doğumumu bu cuma hanife hanım yaptırcak ve bi aksilik olmaz inşallah Doğumlarımda sezeryan
serhatseda Esmaa53 araştirmada tavsiye edilmiyor. Ama beril hanim var o cok iyi ama denk gelemedik asistanlari var di hep.. Selma sibel hanife hanim iyi diyorlar onlrda devlette işte... elif varmş özel muayne oda iyi diyorlaf
serhatseda Marla kimse tavsiye etmedi canim. Kisiden kisiyede degisebilr tabi. Kadn normal dogum yapackken sezeryana almış vs vs.
Marla serhatseda bnm normal Doğum yapma imkanım zaten yok sezeryan ve göbek fıtığı ameliyatı olucam dert etmeme gerek kalmadı
Minnos53 serhatseda Elif’in hanım şarda çalışıp kendi muayanesini açtı çok fazla tecrübeli değil arkadaşlar önermiyorum Şarda Osman bey Devlette başta sibel hanım selam Ve Hanife hanım Araştırmada Beril hanım