yeni-annelik Güzel anneler 23 haftalık hamileyim bugün sanki bebek sağıma toplanıyormuş gibi hissediyorum sertleşiyor ve şişiyor gibi yada bana mı öyle geliyor anlamıyorum aranızda benim gibi olan var mı rahatsız oluyorum ne yapmalıyım ilk gebeliğim
_Minik_ yeni-annelik ben varım, sürekli sertleşip şişiyor gün içinde. Aslında normal değil sanırım. Magnezyum kullanıyor musun?
Cosimaniehaus yeni-annelik benim de genelde sola toplanıyor ultrasonda bakarken baş kısmı o taraftaydı ben de sormadım doktora belki başı o tarafta diye sertlik vardır dedim kendi kendime.
Lavinia96 yeni-annelik benim de o haftalarda oluyordu canımı da acıtıyordu. Sertleşiyor toplanıyordu. Sonra geçiyordu doktora kontrole gittiğimde sordum.magnezyum verdi. Birde bizim minnoş yan duruyormuş o yüzden de acı hissediyormuşum. 😀
yeni-annelik _Minik_ yok canım kullanmıyorum doktorda yazmadı kullanmam mı gerekiyor haftaya kan testi vereceğim
yeni-annelik Cosimaniehaus benimde hep vurmasını solda hissediyorum ama başı sağda gibi uzanınca geçiyor ama rahatsız oluyorum
yeni-annelik _Minik_ ben en iyisi söyleyeyim doktoruma ayın başında gittiğimde yoktu şu sıralar başladı
yeni-annelik Lavinia96 benimde yan duruyor herhalde hareketlerini genelde solda hissediyorum ama başı sağda sanırım sağ kısmım daha sert çünkü rahatsız ediyor toplandığı zaman
Yeterkocoglu yeni-annelik benimde öyleydi 1 hafta boyunca şimdi toparlanmasi durdu daha az tekme atıyor gibi soylendim diye alındı mı ne yapti😃
yeni-annelik Yeterkocoglu Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizi duyuyorlar herhalde bizim cinsiyetimiz erkek 😅