Hacer-duman Hanımlar 23 haftalık hamileyim bel ağrısı çok şiddetli özellikle uzaninca kalkamıyorum bir kasılma oluyor kasılma olduğunda yuruyemiyecek duruma geliyorum ilk gebeliğim sizde de var mi böyle birşey normal mi sizce
Mervee96 Hacer-duman benimde aynı sanki kitleniyorum tam pöçüğümün orası özellikle gündüz iş yapıp yoruldysam akşam çok fena oluyorum ilk hamileliğimde de böyleydi şimdi ikincisi de aynı canım
lLavinia Hacer-duman bel sırt🥺 benim özellikle uyuduğum zaman yatakta kitleniyorum sanki sabah acıyla uyanıyorum. Ne olacak bilmiyorum
Asl38 Bende 23 haftalık hamileyim ve aynı durumdan rahatsızım ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamamıştım ama şuan bel ağrısı çok zorluyor
Asl38 Hacer-duman normaldir gebelikten gebeliğe değişiyor yani canını sıkma sadece ağır sana sıkıntı vericek hareketlerden uzak dur yoksa daha sıkıntı olabiliyor benim bir tane kızım olduğu için bazen beni zorladığı zamanlar ağrısı dahada artıyor o yüzden sen rahatlıkla dinlenebilirsin canım