Kubracvlk Gençliğimden beri göğüs uçlarım hep çatlak ama acı yoktu. Şuan 17 haftalık gebeyim ve acıyor , kuruluk olmuştu, bişeler aktı onları temizledim daha kötü oldu. Fito krem kullanıp memnun kalan varmı çatlak için? Furacin ve fito sürdüm bugün
Alyadefne Kubracvlk canım fito kullan kesinlikle. Görümcemin öyle olmuştu emzirirken aile hekimi fito yazmıştı çok etkili bir krem. Furacin daha çok yanık için ama tabi çok yağlı bir krem onun da mutlaka faydası olur