Karsu123 sizi çok iyi anlıyorum ama Rabbim kulunun zannı üzeredir. Benimle aynı zamanda hamile olan arkadaşım sağlıkla hamileliği ilerleyip doğum yaptı. Üstüne yıllardır çocuğu olmayan görümcemin de tüp bebeği tuttu hamile kaldı. Belli etmiyordum ama köşe bucaklarda ağlıyordum. Bir kere banyoya girip haykıra haykıra ağlamıştım neden beni bırakıp gittin bebeğim diyerek. Ama inanın her şeyin bir zamanı var. Duadan ve pozitif düşünceden hiç ayrılmadım. Vücuduma toparlanması için zaman tanıdım. Doktor bir kez adet gördükten sonra hemen düşünebilirsin dedi ben o riski almadım bir daha rahim aynı zorlukları yaşamasın diye sabrettim. 6 ay sonra hiç düşünmediğimiz bir anda regl olmadım ve pozitif çıktı. İşin mucizevi tarafı ben bir tane evladım gitti diye ağlarken Rabbim iki tane nasip etti. Şimdi ikiz gebeyim. Her şeyin en güzeli, hayırlısı ve afiyetlisi sizinle olsun 💐💐 Anneler gününüzü şimdilik ben kutlayayım inşaAllah gelecek sene kucağınızda ya da karnınızda minik minik tekmelerle gününüzü kutlayan bir evladınız olsun 💕💕