20 Haftalık hamileyim tiroidim vardı.Doktor ilaç vermişti fakat ilacı her içtiğimde istifra ettiğim için hiç kullanamadım.12 haftadayken fetal dna yaptırmıştım çok şükür her şey normal çıktı.Fakat dün Aile hekiminde ki hemşire kullanmadığımı duyunca bebeğin bedensel ve zihinsel etkileneceğini söyledi.Doktorumu aradım kullanmanız gerekıyordu dedi son sonuclarınıza bir bakarız dedi ama inanın ben onu her ıctıgımde kustum ve böyle olacağını bilmiyordum.İlk gebeliğimde düzenli kullandım ama bu sefer yapamadım.Detaylı çektirmedim daha orada belli olurmu ya da önere bileceğiniz bir şey var mı? cok korkuyorum lütfen yardım🙏🏼🙏🏼