Sibelimm03 Kizlar ben 35 haftaligim, yarin hayvanat bahcesine gitmeyi dusunuyoruz, biraz zorlaniyorum ayaklarim bacaklarim ödem tuttu ama eşim illa sende gel kalma yanliz evde diyor ama bilemedm korku da var sanci filan olur diye siz olsaniz napardiniz?
umrumdadegil Sibelimm03 kötüysen yorma kendini ama iyi hissediyorsan git hava alırsın ben kötü hissetsem gitmezdim
Esmeray Sibelimm03 ilaç mümessiliyim haftada 2 bin km yol yapıyorum 10 bin adım atıyorum. 34+5 hamileyim. Ekstra ağrı yoksa hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle
myavocado Sibelimm03 hayvanat bahçelerine lütfen gitmeyin 😞 hayvanların doğal yaşam alanlarından koparılıp teşhir amaçlı kullanılmasına ortak olmayın ❤️
Sibelimm03 myavocado sadece hayvanat bahcesi degil canim, oyun parki da var cocuklara ayrica cogu disarida kapali degil bizim gidecegimiz yerde ☺️