akkrn Kızlar bugün doktora sormayı unutmuşum. Prolutpn iğne vurulduğumuz gün progestan de kullanıcak mıyız yoksa o gün almayacak mıyız bilgisi olan var mı? Progestanın 100 mg olanı da var, bana 200 mg yazmış o yüzden doz fazla olur mu diye tedirgin oldum
Ozlem3737 akkrn benm kanamam olduğu gün vermişti ben korkudan ilacıda içtim iğneyide vurdum bir sorun olmadı ama yinede doktora sorun
Eminemalinnn akkrn ben iğneyi vuruldugum günlerde de içiyorum hergun 2 kere iğne gününde de aynı sekilde
_Minik_ akkrn aynı gün kullana bilirsin. Proluton depot genelde haftalık doz ve paralelinde progestanla destekliyorsun
Eceninanne akkrn 8 haftalık hamileyim benimde dr proluton ıgne ve gunde iki kez progestan 200 mg yazmıs . Bence fazla degıl benim cok erken olmasına rağmen yazdı . Bır sıkıntıda yok xedı 2 kez erken dogum oykum var . Simdiden ilaca başladık her ihtimale karşı
Eceninanne akkrn evet ben İlk gebelıgımde sürekli kullanmıştım sımdıde öyle onlem amaçlı. Dusuk riskiniz mi var neden yazdığını soylemedımi
Eceninanne akkrn kullan sen ihmal etme bence önlem amaçlı veriyorlar zaten dusuk tehlikesi olmasın diye.