İyi aksamlar bugun 9 haftalik olduk 6. haftadan beri süren mide bulantisi sadece sabahları kusma oluyordu 3-4 gundur sabah aksam asiri bulanti oluyor ve kusuyorum boyle olanlar var mi doktorum bir ilacta vermedi önermem kullanmanı 3. ayın sonunda gecer biraz sabret dedi ama dayanilcak gibi degil yani uykumdan bile uyaniyorum rahatsiz oluyorum