g_tpc joie Chrome öneririm aşırı rahat bir araba sürüşü çok hafif çok Kolay gidiyor. Konforlu olduğunu düşünüyorum bebek içinde suan pusetli kullanıyorum kapaması açmasıda kolay taşıması da kolay çünkü valiz gibi cekilebiliyor. Tek eksi yönü yer kaplıyor biraz büyük. Benim yer sorunum olmadığı için sıkıntı etmedim ama bagajı küçük arabası olan sıkıntı çekebilir.