Bugün 37+2 haftalık olduk ikinci bebeğime hamileyim doktor kontrolünde nst de ufak ufak sancılar çıktı bel ağrısı hafif kasık ağrısı oluyor ama geçici şekilde sizce yalancı kasılmalar doğum yaklaştığının belirtisi mi inslah hepimizde sağlıkla kucağımiza alırız