Merhaba kızlar bir sorum olacaktı ben 29 haftadan beri bölgesel kaşıntılarla başım dertte bir gün elim bir gün kolum ayağım kaşınıyor o anlık kabarıyor ve bir gün sonra geçmiş oluyor karaciğer kolestaz testi hepsi yapıldı onlarda bir sorun yok ama bu kaşıntı normal mi ya yediklerimm hep aynı şeyler ne yapar alerji sidefer kullanıyorum sadece ve şişlik olması da beni korkutuyor sinek böcek yok evde napacagimi şaşırdım