Zeus 38 + 5 haftalığız 3,500 kg sizce nasıl ? Geçen ölçümlerde yanlışlık olmuştu şuan durum bu ? Kafa çapı 9,8 miş. Normal doğum istiyorum bekliyoruz.
Nursen21 Zeus kilosu çok iyi ama normal Doğumda seni zorlayabilir gibi Tabiki bilgili biri olarak konuşmuyorum
Zeus Nursen21 doğum esnasında da açılma olmayacak mı ki ? Bide en kötü kesiliyor herkes pırt diye doğurmuyor diye düşünüyorum 😂
Nursen21 Zeus 😅 illaki ben kesikten korkuyorum galiba 🤪 İllaki açılmalar olmazsa doğuramazsın zaten senin haftalara gelseydim bolca merdiven çıkardım ama yek tek değil tabiki 🤗
Zeus Nursen21 sezryanda da karnını yarıolar sonuçta o yüzde pek benim için farketmiyor 😂 Zaten hissetmiyorsun herikisinde de. Bence yapılabiliyorsa annelerin bebek içinde en sağlıklısı normal doğum. Tabiki bu benim düşüncem ☺️
Nursen21 Zeus bende normal düşünüyorum da o ağrıyı hissederim diye çok endişeliyim Nasıl hissetmiyorsun dikişlerini ???
Zeus Nursen21 anestezi sayesinde :/ sonrasında ki ağrıyı bilmiyorum yaşamadım sonuçta ama. Sezrynda da snra ağrı sızı oluyor