Sermec27 Aybarssena ikinci oğlum yaklasık 2 aylıkken arabayla 6 saatlik yolculuk yapmıştık üçüncü oğluma hamileyim yine 2 aylıkken 6 saatlik kadar yolculuk yapacağız 🥰
aogoya Aybarssena yapılır ne kadar küçük okdr rahat 😂 bende çok yapmıştım zorlanmıyorsun ya bi şekilde geçiyor
plajterligi Aybarssena o kadar rahat yapılıyor ki, en kolay yolculuklar en küçük olduğu dönemlerde yapılıyormuş oğlum büyüdükçe öğrendim 🥲
madameux Sermec27 tatile mi gideceksiniz? Ben de tatile gitmek istiyorum 3 aylik bebekle tatile gidilir mi acaba?
Sermec27 madameux yok fındığa gidiyoruz ikinci oğlum da 2 aylıkken fındık zamanıydı üçüncü oğlumda 2 aylıkken fındık zamanı olacak 😁