Kızlar merhaba benim adetim 2 gün gecikti test yaptım silik çizgi çıktı aynı gün kan verdim 37,1 çıktı hemşire daha çok yeni dedi 2 gün sonra 2 katına çıkar dedi şu an uygulamadan baktığıma göre 4 hafta 5 günlük kaçıncı haftadan sonra bebek keseye girer şimdiden çok teşekkürler 😊