Cnm ²² yaşındaki kardeşim ⁴ yıldır diyabet hastası ve ünsülün kullanıyor ¹ay önce ². Doğumunu yaptı bende ²senedir diyabetim kızıma hamileyken çıkmıştı doğum sonrası geçti ama maalesef geri geldi diyetine DİKKAT edersen insan anlıyor zaten nekaDaR ne yiyeceğini rabbim herkese sağlık versin ònce sağlık o olmadan hiç birseyin değeri yok…