Ozg-e Merhaba arkadaşlar dün doktora gittim şeker yüklemesi yapıldı şekerim normal çıktı ama bebeğin suyu fazla dedi genelde şekerden dolayı oluyormuş Varmı bu durumu yaşayan
Aslitk34 Ozg-e benimde suyum fazla 32. Haftadan beri ama gebelik şekerim var maalesef. Meyve falan cok yiyince de artıyo diye biliyorum muz vs. Evde cihaz varsa yine de ara ara ölçmeni tavsiye ederim şekeri.