Biliyorum sürekli buraya yazıyorum ama çevremde bilgi alabileceğim kimsem yok arkadaşlar geçen hafta 6 haftalıkken kalp atışını gördük dün de üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen az dedi doktorum 80 çıktı.Bebeğin de boyu uzamıştı ama bir hafta geçmesine rağmen 6+1 ölçtü.Durup dururken ağlıyorum eşim de öyle salı günü tekrar bakacağım dedi.Artar mı sizce çok mu kötü ? Kanama vs bir sorunum da yok ne yapacağım bilmiyorum çok kötüyüm