ide 33+4te uçuş raporu alabilir miyim? 33+6 da uçuşum gerçekleşecek. eşim görevden döndü evime gideceğim. bunu da belirteceğim. herhangi bir erken doğum riskim ya da bebeğin sağlığıyla ilgili bir problem yok çok şükür
Altin Anneliko02 ide ben 28 haftalıkken giriş yaptım Türkiye’ye daha yeni yani 10 gün oldu geleli. Sormadılar rapor vs Dr daha doğru bilgi verir size