Tansiyonum 8.5 15 hafta 3 günlük gebeyim ve çok halsizim bayılıyorum resmen bunu yazarken bile gözüm kapanıyor kusra bakmayın arkadaşlar ne yaptıysam yükselmedi bebeğime kötü bişi olmaz değilmi tansiyonumun düşüklügü yüzünden aşırı midem bulanıyor ve yorgunum halsizim konuşmak hareket etmek bile istemiyorum edemiyorum bile ne yapmam gerekir ☹️