Bahar6667 yok ayrıldığımız ev için yakmadık. Ev anahtarını teslim aldıktan sonra ilk işimiz ot yakmak oldu, evde oturmaya başladıktan sonra da ada çayı yakmıştım, bir de ilk temizliği sirkeli suyla yaptım hatta hala her temizlik suyuna mutlaka sirke de eklerim