Brlgry giymeye çalısıyım dımı bı bakım gıyım oluyor da totoma gaz ypgunluu var umarım bebek gazlı olmaz hıc boyle gaza sahıp olmadım darlık geldı bana zaten evden de dısarı cok cıkmıyorum artık bıraz psıkolojık dusuyorsun bırde bu foruma gırdım ınsanları okumaktan ıcımde hep suphe hep bırseyler oldu 9 cu ayı dusunmeye basladım allah guzel dpgumlar nasıp etsın arkadaslar 🥰